Lisen Lundgren

Trevlig helg!

Publicerad 2015-01-09 17:50:16 i Common,

Plugget är klart för dagen och jag ska strax ta med mig Fredrik till Willys för inhandling till dagens middag som blir ryggbiff, potatis i ugn, någon god sås och en härlig sallad, Innan middagen tänkte jag också ta mig ut på en promenad med en podd i lurarna. Men sen ska jag njuta av en kväll framför teven. Även om jag egentligen också hade velat vara på julgransplundring hos mormor och morfar som resten av familjen, men man kan ju inte få allt. Jag får njuta av pussar och tulpaner istället och det är inte fy skam. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Postat av: yourinspiration

Publicerad 2015-01-09 18:37:08

Stilren och härlig bild! Ha en bra fredag :)

Postat av: sigrid

Publicerad 2015-01-20 07:25:00

Jag längtar så mycket tills vi ses igen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela