Lisen Lundgren

Två bilder från dagen.

Publicerad 2015-01-31 23:33:48 i Common,

En inte allt för rolig lördag är nu över. Jag har pluggat ungefär hela dagen med en paus för bio. Nu på kvällen lyxade jag till det med ett glas vin till. Bion var förövrigt superbra, vi såg Trevligt folk med Filip & Fredrik och det måste nog vara årets viktigaste film. Jag var glad och arg och skrattade och grät om vartannat, en gripande och berörande film som verkligen bevisar att vi tillsammans kan göra fantastiska saker oavsett etnicitet, religion och hudfärg. Se den!
 
Nu ska jag sova och imorgon ska jag se till att unna mig sovmorgon och en stunds läsning (som inte består av kurslitteratur). Godnatt!

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela