Lisen Lundgren

Åh älskade sommar

Publicerad 2011-06-29 18:46:11 i Common,

Det är dagar som denna som man verkligen känner att man lever, eller dagar såsom de senaste dagarna har varit. Just såna dagar när man kan spela minigolf, hänga på stranden med fina vänner, gå på bio, vara uppe sent, inte kunna sova pga ljuset, höra regnet smattra mot rutan, fika på stan. Dagar då man bara njuter. Idag hängde jag på stranden (och liknar nu en kräfta till färgen) och nu snart ska jag hoppa på bussen som tar mig till gävle för bio. Åh vad jag älskar sommaren!

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela