Lisen Lundgren

Tre från mitt andra hem.

Publicerad 2015-01-13 08:25:13 i Common,

Den fula julgranen jag och pappa köpte (fanns ingen annan), men jag och brorsan klädde den fint iallafall. 
Tog selfies i hallspegeln, precis som förr. 
Åt goda frukostar, här är en med yoghurt, vattenmelon, levainbröd med cheddar, oregano och paprika och en kopp thé. 
 
Nu har jag varit här en vecka, och även om jag saknar så trivs jag jättebra här nu. Fina vänner omkring mig, träningsrutinerna kommer tillbaka, plugget har kört igång på allvar, roliga planer för framtiden och framförallt vårt hem som jag älskar. Jag är faktiskt lycklig, här och nu!

Kommentarer

Postat av: Sus

Publicerad 2015-01-13 09:28:16

Så fina bilder <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela