Lisen Lundgren

This day.

Publicerad 2015-01-29 14:41:11 i Food,

Grön smoothie med äpple, spenat, en halv banan, hallon och lite vatten, havrebräck med skinka och paprika och en kopp kaffe. 
 
Rätt så körig dag idag. Halv åtta satte jag mig ner för lite plugg och nu hänger jag på jobbet. Senare i eftermiddag blir det personalmöte också och ännu lite senare plugg. Ibland har man dagar då allting bara rullar på utan att ens hinna tänka efter och så har jag det just nu. I vissa stunder känns det stressigt  men för mig blir träningen jätteviktig i sådana här stunder. Torsdagar har jag dock som vilodag men det blir nog lite yoga hemma ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela