Lisen Lundgren

Slow and cozy morning.

Publicerad 2015-01-20 12:30:26 i Food,

Bananpannkakor med hallon och mandlar och en stor kopp kaffe. 
 
Sista lediga dagen idag och jag njuter fullt ut. Idag tog jag en lång sovmorgon och nu tänkte jag ta en promenad ner till stan och kika lite. Just idag saknar jag mitt härliga tjejgäng, men trots att vi alla är utspridda över hela Sverige (och en i USA) så vet jag att vi alltid kommer hålla ihop. För trots att det dröjer lång tid mellan gångerna vi ses så känns det alltid precis som vanligt. Skickar en kram till er via internet <3. Nej nog om saknad, nu ska jag ner på stan. 

Kommentarer

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-01-20 17:28:30

Gott!

Postat av: Elsa :D

Publicerad 2015-01-20 20:52:47

En stor kram tillbaka, är så glad att vi har varandra <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela