Lisen Lundgren

Mina nyårsmål.

Publicerad 2015-01-12 16:52:01 i Common,

-Slösurfa mindre.
Tar så onödigt mycket tid, finns så mycket mer i livet egentligen. Vill försöka få bort beroendet. Därför har jag hädanefter mobilförbud vid matbordet.  
 
- Ta hand om mig själv.
Det vill säga smörja in mig, ha fina naglar, nyrakade ben osv. Men också att äta bra mat (har just nu en sockerfri månad).
 
- Träna sådant jag mår bra av.
Blanda styrketräning på gymmet med pass såsom Multi, Cykel Puls, CX, Easy Line och Body Balance (behöver det för att koppla av). Sen ska jag också starta med morgonpromenader igen och också försöka med en springtur en gång i veckan. 
- Upptäcka mer. 
Vill se mer av Sverige och världen. Sen vill jag också hänga med Sigrid i Linköping och Lina i Västerås. 
 
- Läsa fler böcker. 
Målet är att alltid ha en bok på gång. Jag älskar ju att läsa egentligen, måste bara ge det tid. Har ni boktips så hojta gärna, gillar deckare, härliga kärleksromaner men också gripande självbiografier. 

Kommentarer

Postat av: Lina Jansson

Publicerad 2015-01-15 19:32:20

Tror jag också skulle behöva slösurfa lite mindre. Men det är ju så roligt ! Haha
Du borde läsa En enda natt av Simona Ahrnstedt, det var den jag och Lisa prata om på juldagen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela