Lisen Lundgren

Last christmas...

Publicerad 2015-01-06 13:17:00 i Clothes, Common,

 
Vilken trevlig julafton jag hade, känns som att de bara blir trevligare och trevligare för varje år som går. Började dagen med presentöppning och julfrukost med min älskling. Julmusiken var självklart på i bakgrunden, det var vitt på marken och mammas goda "mormorslimpa" med skinka utgjorde frukosten. Senare bar det av till morfars bror för julfika inann vi landade hemma i en timme innan det bar iväg igen. Det blev först Kalle Anka, julbord och mys hos mormor och morfar. Sedan vandrade vi 300 meter ner på gatan till farmor och farfar där det blev julklappsspel och sedan spel med spelet jag fick. Helt galet spel och som vi skrattade. Framåt elvatiden var det dags att bryta upp och jag kunde inte vara mer än nöjd med dagen. Så fantastiskt och jag är så lycklig över att jag bara fått uppleva lyckliga julaftnar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela