Lisen Lundgren

Go on, go on.

Publicerad 2015-01-22 09:25:29 i Food,

Naturell yoghurt med granola, honungsmelon och grape och en stor kopp kaffe. 
 
Jobbdag idag, det ska bli kul. För en som lätt blir uttråkad, som mig då, är det bra att ha ett extrajobb att gå till emellanåt. Då har man inte bara plugget att tänka på. Det var någon som undrade lite över mitt jobb och jag ska se till att skriva lite om det imorgon. Har ni fler önskningar på inlägg så är det bara att kommentera så ska jag se till att ordna det. 

Kommentarer

Postat av: Elsa Ohrås

Publicerad 2015-01-22 09:57:57

Hej! Jag heter Elsa och jag har nyligen startat en ny blogg här på blogg.se. Jag skulle bli jätteglad om du kikade in på den och kanske slängde en kommentar när du ändå är där? Jättefin blogg btw! Tack och hoppas du får en fortsatt bra dag! :)

Postat av: Siri |Diabitfit|

Publicerad 2015-01-22 10:53:03

Mums, vad gott det ser ut!

Postat av: Hemma Hos Felicia

Publicerad 2015-01-22 12:03:35

detdär ser ju så himla gott ut!! :)

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-01-22 12:36:58

Mums :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela