Lisen Lundgren

Calm down.

Publicerad 2015-01-15 22:22:00 i Clothes,

/Shorts HM/Tröja Lindex/Stövlar The Urban Project/Klocka Calvin Klein.
 
Just denna stund när myskläderna är på, läsning av en ny deckare, ljusen är tända och jag bara andas. Denna stund är efterlängtad. Extra skön blir den ju såklart då tentan är gjord, jag har fixat alla böcker till den nya kursen och jag tog en springtur i spöregnet innan. Nu ska jag tjata till mig lite massage från Fredrik, bara för att jag är värd det känner jag. 

Kommentarer

Postat av: Agnes

Publicerad 2015-01-15 23:26:23

Snygg klädsel!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela