Lisen Lundgren

When I first saw you, I saw love.

Publicerad 2014-11-18 18:06:52 i Clothes,

/Kostymbyxor & randig tröja Lindex/Skor Converse/Klocka Calvin Klein. 
 
När dagar inte börjar bra gäller det att man försöker vända på det ändå för att göra det bästa utav dagen. För vad som händer kan vi inte påverka men vi kan påverka hur vi reagerar och sen blir resultatet summan av det hela, som denna inspirerande man sa på en föreläsning jag var på förra veckan. Jag vaknade alltså upp förkyld, stod mellan att ligga kvar i sängen eller ta den där tidiga promenaden med Eve och Madde men jag tog mig upp och ut. Sen blev det en himla massa fixande och trixande på jobbet och jäklar vilken energi jag fick därifrån. Nu tänker jag skriva ett och annat frågekort inför tentan nästa vecka, för här måste nötas. Fast sen får jag ett fint avslut på dagen igen med fruktsallad och mys med tjejerna som jag startade dagen tillsammans med. Ni är guld <3. 
 

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2014-11-18 18:22:02

Du är guld! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela