Lisen Lundgren

Vecka 48.

Publicerad 2014-11-24 10:29:14 i Food,

En bild från helgens härliga frukoststund, nybakt bröd och grape framför vinterstudion på teven.
 
Måndag igen då, men denna vecka är inte som vilken vecka som helst. Jag har min sista tenta för detta år, det är första advent, julmarknad och dags för julmys. Sen den julen jag och familjen spenderade en vecka på Kap Verde har jag blivit helt jultokig. Men det är helt klart årets mysigaste månad. Därför känns inte denna måndag så tokig ändå, jag har ju en massa att se framemot. Men kanske inte just denna dag då jag klev upp halv sju, har pluggat fram tills nu och ska strax jobba fram till tre och har sen föreläsning till sex. Men efter det, då ska jag njuta av denna vecka. Du med hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela