Lisen Lundgren

Overnight oats.

Publicerad 2014-11-17 08:35:48 i Food,

Godmorgon, och så var det måndag igen. Måndagar är för mig oftast den dagen det tar emot som mest att gå upp. Därför förberedde jag frukosten redan igår så att jag idag bara kunde starta kaffebryggaren, hälla upp gröten och skiva lite banan. Idag var jag dessutom extra pigg så jag kom upp tidigare än jag trodde vilket innebar längre stund framför nyhetsmorgon. En bra måndagsstart med andra ord. 
 
Om ni med blir sugna på detta så finns receptet här

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela