Lisen Lundgren

Happy Friday!

Publicerad 2014-11-21 11:04:02 i Food,

Idag vaknade jag utvilad och även om det är gråt ute fortfarande så är det ändå en (eller två) nyanser ljusare. Jag överraskade iallafall Fredrik med frukost på sängen sådär utan anledning imorse. Att överraska andra gör en själv glad också. Nu sitter jag däremot med ekonomiblöckerna utspridda över hela köksbordet, är det tentaplugg så är det. Och det är bara att köra på. Någon timme på jobbet ska också hinnas med lite senare. Ha en bra fredag allihopa! 

Kommentarer

Postat av: Petra Johansson

Publicerad 2014-11-21 14:57:20

Vad gott det ser ut! :)

Postat av: felicia

Publicerad 2014-11-21 16:58:27

Gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela