Lisen Lundgren

Ge mig nånting som känns, ge mig nånting att fly ifrån.

Publicerad 2014-11-17 14:41:07 i Clothes,

/Kjol HM (Ny)/Stickad tröja Nelly/Skor Nilson Shoes/Klocka Fredriks. 
 
Startsträckan för plugget har känts lång idag. Har ännu inte kommit igång för jag har köpt tågbiljetter hem  till Sandviken över jul (så himla taggad redan nu) och beställt en ny almanacka för 2015. Nu tänkte jag dock sätta mig och räkna lite kalkyler, med lite musik i bakgrunden blir det dessutom rätt trevligt

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-11-17 16:23:45

Fin outfit!

Postat av: Julia

Publicerad 2014-11-18 14:01:53

Åh vad kul det ska bli när du kommer hem! Längtar så!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela