Lisen Lundgren

FRIDAY!

Publicerad 2014-11-07 07:49:41 i Common,

Receptet är härifrån.
 
Var lite tomt här igår men det beror på att jag hade fullt upp hela dagen. Njöt av tid tillsammans med Fredrik på morgonen eftersom han åkte hem till Sandviken över helgen. Sedan passade jag på att storstäda med att dammsuga och torka golv och hela köret. Jag klämde även in ett gympass innan jag sen mötte två favvotjejer på stationen som nu ska vara här hela helgen, wiho!
 
Nu däremot är det dags att göra sig redo för att cykla till skolan. Efter det väntar troligtvis lunch på stan, lite strosande och utgång ikväll. Bra fredag va? 

Kommentarer

Postat av: Isabella

Publicerad 2014-11-07 08:00:58

mums, ser gott ut! :)

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2014-11-07 09:45:27

Super mumsigt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela