Lisen Lundgren

Today is better.

Publicerad 2014-12-03 07:45:54 i Clothes,

/Jacka S´nob de noblesse/Väska Tiger of Sweden/Skor Nilson Shoes/Skinnhandskar Lindex. 
 
Igår började dagen bra men slutade sådär att allt bara gick fel, vilket resulterade i att jag var så arg på mig själv när jag la mig så jag hade så svårt att somna. Aja, bara att borsta av sig idag och köra på. Idag ska jag först på föreläsning, sen till stan för att uträtta ärenden, beställa julklappar, storstäda (som inte blev av igår) och försöka vara glad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela