Lisen Lundgren

The first of December.

Publicerad 2014-12-01 13:56:37 i Clothes, Common,

/Klänning Zara/Halsduk Acne Studios/Skor Nilson Shoes. 
 
Hej på er. Nu är jag tillbaka igen. Tentan är över och jag har hämtat mig från all tentastress. Nu är det fokus på julmys och välmående igen. Har haft en toppenhelg för övrigt, unnade mig själv en klänning till julafton direkt efter tentan, har hängt med mina härliga tjejer och festat sen har jag och Fredrik strosat hand i hand på julskyltningen och fått riktiga julkänslor. Hoppas det är bra med er också, det är ju förtusan december. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela