Lisen Lundgren

Jul i vårt hus.

Publicerad 2014-12-07 21:59:32 i Common,

Hyacinter, amaryllisar, kanelljus, adventsstjärnor, julgran, ljusslingor och paket under granen. Det börjar verkligen nalkas jul och jag känner pirret i kroppen likt ett barn på julaftonsmorgonen. Kanske inte mest för julklapparnas skull, utan för att få träffa alla fantastiska personer som det var så länge sedan jag såg. Höra mormor och morfar berätta historier från förr, farfars roliga julklappsrim och farmor som jag är så lik i sättet att vara. Jag längtar efter att få göra premiär på Allstar och bli stoppad i dansandet av personer jag inte träffat sen gymnasiet. Längtar efter förfester, julmys och promenader med vänner. Att få äta Fredriks mammas goda mat. Och att få träna med familjen. 
 
Om två veckor är jag på Rågvägen igen, och trots att jag bor här nu så kommer det alltid att kännas som hemma. 

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2014-12-07 22:13:42

så mysiga bilder :)

Postat av: Kusin Lina

Publicerad 2014-12-08 10:39:52

Va mysigt ni har fått det - och redan julklappar under granen också :) Själv har jag bara köpt 2 stycken än så länge..

Synd att vi inte ses i jul..
Vi får hoppas att vi ses så småningom i alla fall :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela