Lisen Lundgren

I stillhet och tystnad.

Publicerad 2014-12-18 18:50:36 i Food,

Knäckemacka med skinka, tomat, persilja och philadelphia, smoothie gjord på filmjölk, banan, äpple och mjölk och en kopp kaffe.
 
Dagens bestyr är gjorda och så även sista dagen på jobbet detta året. Imorgon är sista hela dagen i Växjö för 2014, det känns helgalet. Hela hösten har försvunnit i ett nafs. Men jag känner mig redo för hemfärd i vilket fall som helst, det är packning, en intervju, lite plugg och lite jobb som ska göras sen så... Nu däremot ska jag ställa mig och tillaga maten, pannbiffar med löksås blir det idag. Mums!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-12-18 20:29:37

Ser gott ut! Vilket fint sugrör, vart kommer det ifrån? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela