Lisen Lundgren

En liten lista.

Publicerad 2014-12-15 17:29:50 i Common,

Dagens humör: Jag mår bra, och ännu bättre gissar jag på att det blir efter träningen. Men fasen jag har i princip jullov (även om jag måste plugga) och då kan man ju inte vara annat än glad. 
Dagens mående: Har förjäkligt ont i min visdomstand, men med lite Alvedon och Ipren så funkar det. 
Dagens borde: Borde kanske skriva en rad eller två till grupparbetet, fast å andra sidan har jag planerat att göra det imorgon. Jag har gjort dagens måste iallafall - handla. 
Dagens frisyr: En slarvig liten knut i nacken, lite Amanda Schulman style. 
Dagens smink: Som jag alltid har, mineralpuder, cover all mix, solpuder, rouge, ögonbrynspenna och mascara. 
Dagens klädsel: Skinnbyxor, randig blus och mina älskade vardagsklackar. 
Dagens planer: Träna Easy-line, svära över denna tand, äta kyckling och sötpotatis och kolla på tsunamidokumentären. 
Dagens vill ha: Snö till julen (vill kunna åka skidor) och vara omgiven av familjen på rågis. 
Dagens fundering: Hur ont kan en tand göra? Borde jag ringa rådgivningen?
Dagens beroende: Julgodiset i kylen, hopplöst när det finns där...
Dagens tråkigaste: När jag bar tungaste kassen ever från Willys, eller betala räkningar.
Dagens längtan: Vill till Sandviken och träffa alla saknade människor, köpa julgran med pappa och göra julgodis med brorsan. 
Dagens gjorde dig glad: Att en av de anställda på butiken där jag är butikschef skrev att jag gjorde ett grymt jobb :). 
Dagens låt: Alla på pepplistan knugis jag fick av brodern. 
Dagens mat: Filmjölk och banan, gulaschsoppa och kyckling med sötpotatis.
Dagens händelse: Sista föreläsningen för detta året. 
Dagens roligaste: Att jag ska köra Easy-line för första gången på evigheter. 
Dagens godis: Daimfudge. 
Dagens komplimang: Att jag gör ett bra jobb. 
Dagens tv-serie: Jul med Ernst, hur mysigt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela