Lisen Lundgren

A crazy day.

Publicerad 2014-12-09 22:49:11 i Clothes, Common,

Skinnbyxor HM/Polotröja Lindex/Skor Nilsson Shoes. 
 
Idag har jag hunnit med en hel del. Sådana dagar är så himla härliga. Min dag blev dessutom extra härlignär jag fick gå till den mest engagerade och hjälpsamma sjukgymnast  jag någonsin träffat. Var så lycklig när jag gick därifrån. Sen blev det mycket gjort på jobbet och ett trevligt besök av Almedina blev det dessutom. Plugget gick av bara farten och helt plötsligt var det dags för träning och nu sitter jag här, redo att sova alldeles strax. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela