Lisen Lundgren

januari 30

Publicerad 2011-01-30 23:10:11 i Clothes,

byxor från cheap monday. tröja från lager 157. pälsväst från åhlens. hatt från kappahl. ringar från hm, cocoo.se & gina tricot. halsband från i.me.my.
idag blev jag hembjuden på lunch hos farmor och farfar. lunchen övergick sedan till en eftermiddagsfika och sen var jag tvungen att kila iväg. en promenad med en fin vän stod på schemat då. skönt att avsluta veckan med en promenad. städade sedan litegrann när jag kom hem, skönt att ha städat och fint inför en ny vecka. belönade mig själv sedan med en mycket fin middag och tittande på solsidan och även wallander. underbar söndag.

Kommentarer

Postat av: Isabel

Publicerad 2011-01-31 12:57:21

Men så gulligt ;-) hihi

Jag klickade faktiskt hem säsong 1, så mitt löfte om att inte shoppa höll inte speciellt länge :-P haha. Säg gärna till om du ser att säsong 2 börjar sändas på tv =)

Tack! Ja Vagabond har många snygga skor!

Det är alltid så skönt efter att man städat, då är man värd att slappa framför något bra på tv =)

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela