Lisen Lundgren

tankar

Publicerad 2010-06-29 10:02:25 i Text,

stänger av musiken precis efter att texten " cause now i´m flying higher than i never could imagine " passerat. en textremsa som stämmer så bra just nu, passar perfekt. försöker istället samla bokstäverna på tangentbordet till fina ord från mitt alldeles för snurriga huvud. allting är så bra så det känns nästan som att jag drömmer världens bästa dröm. nyper mig i armarna för att se om jag drömmer. när jag sedan inser att jag lever i en verklighet, att allt det som händer runtomkring mig faktiskt händer. på riktigt. vad som gör det vet jag inte, kan vara promenader på nätterna med vänner man tycker om, kan vara solens strålar när man är på stranden, kan vara det kalla vattnet som omsluter en när man bara måste svalka sig, kan vara några inkomna sms på telefonen, kan vara att det snart är läge för grekland... kan så mycket väl också vara allt det där i en blandning. för just nu flyger jag verkligen högre än vad jag någonsin trodde att jag kunde göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela