Lisen Lundgren

officiellt jullov

Publicerad 2009-12-22 23:26:48 i Clothes,


klänning, hm. kavaj,b-young. skor, dinsko. smycken, lite överrallt.

nu är det alltså officiellt jullov och jag älskar det redan. även om jag tog mitt för kanske en vecka sedan, men det var bara jag. inget officiellt. firade denna dag med en kebabtallrik, träning, sista julklappsinköpet och det bästa: umgänge med en av de bästa. underbar start, så jag hoppas nu på en underbar fortsättning också. nu ska jag fira med lite andra avenyn. ännu mer great!

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2009-12-23 16:33:47

svar: sant så sant, hehe. Godjul! Kram:)

Postat av: ebba UTAN z

Publicerad 2009-12-23 16:39:17

GOD JUL DU OCKSÅ! :D

Postat av: e m m a s ♥

Publicerad 2009-12-23 18:12:22

Tack :-) Jag är rätt nöjd faktiskt. Tror man kan matcha de fint!

Postat av: Tobias

Publicerad 2009-12-23 18:39:11

tack :D god jul på dig med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela