Lisen Lundgren

merry christmas

Publicerad 2009-12-23 23:54:35 i Randoms,


ph:jag.

paketen är inslagna och lackade. jag har bytt paket med världens bästa också. så nu är jag redo för julafton. julgranen är också klädd, även om det är den fulaste någonsin. men det är faktiskt det som är det viktigaste med julen, inte hur granen ser ut, men att det är tanken som räknas. det är det fina och att man dessutom umgås med släkten. nu är det bara några minuter kvar. så jag passar på att önska alla en riktigt god jul!!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-12-24 03:08:29

så himla mysiga bilder.

GOD JUL :)

Postat av: jenny

Publicerad 2009-12-24 12:10:03

god jul

Postat av: anna

Publicerad 2009-12-26 19:57:01

Det viktigaste är att man umgås på julen :) Hoppas din jul blev lyckad.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela