Lisen Lundgren

Wonderful wednesday.

Publicerad 2015-01-21 22:23:00 i Clothes, Common,

/Klänning Gina Tricot/Stövlar The Urban Project. (Ber om ursäkt för den suddiga bilden)
 
Idag har jag haft en sån underbar onsdag. Kursstart, och jag är jäkligt peppad på kursen, afternoon tea på Condeco med mina bästa och sen avslutade vi det hela med att se Micke & Veronica på bio (andra gången för mig men den är såå bra!). När jag kom hem sedan så pratade jag med världens bästa Sigrid i telefonen i en timme, så mysigt. Jäklar vad jag älskar mina vänner <3 Nu ska jag tvätta av ansiktet och sen påbörja en ny bok, bästa avslutet på en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela