Lisen Lundgren

A long weekend.

Publicerad 2014-10-31 10:34:46 i Clothes,

/Klänning Filippa K/Kofta Mexx/Skor Nilson Shoes. 
 
Tentan blev skriven tillslut och även om det känns sådär så är den iallafall färdigskriven och det går inte att göra något åt den förrän om tre veckor i vilket fall. Det känns så skönt att vara ledig, glädjen när jag vaknade imorse och insåg att jag inte behövde plugga var rätt härlig. Nu är dessutom familjen här på besök, så det blir en riktig familjehelg. Så mysigt att äntligen ses igen, jag har ju inte sett dem sen i augusti liksom...

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela