Lisen Lundgren

I know the road is long but we still hold on.

Publicerad 2012-06-28 22:49:27 i Clothes,

v/Shorts Gina Tricot/Kavaj & Solbrillor Lindex/Linne Monki/Plånbok Mango/Skor Jeffrey Campbell.
 

Hinner inte med något alls känns det som, eller så händer det så mycket att jag inte vet var jag ska börja. Idag har jag visserligen varit ledig men då tog jag en tripp till frisören och piffade till frillan och kapade några centimeter, sen blev det lite shopping och sedan förberedelser inför greklandsresan på måndag(!!!!). Ska bli så grymt skönt att få njuta av 35-gradig värme en vecka. Men först väntar två jobbdagar, mer uppdatering här, träning och häng med vänner. 
 
 

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela