Lisen Lundgren

Mitt jobb.

Publicerad 2015-01-28 15:40:00 i Common,

Fick ett önskemål för ett tag sen om att jag skulle skriva lite om mitt jobb. Så nu är det dags tänkte jag. 
 
Jag jobbar som butikschef för Campusbokhandeln i Växjö, vid sidan av studierna. Själva Campusbokhandeln säljer ny och begagnad kurslitteratur till studenter och det finns både fysiska butiker och en webbshop så att alla studenter ska kunna beställa, oavsett var man befinner sig. Ett tips till alla som pluggar är att köpa begagnad kurslitteratur för oftasts ska man ju inte ha böckerna så länge iallafall. 
 
Det jag gör är att jag står i butiken och packar ordrar till kunder och andra butiker, jag ansvarar för hur butiken ser ut, intervjuar personer som söker jobb hos oss i Växjö, svarar på mail (från både kunder och anställda) och jag gör också i ordning schemat. 
 
Med andra ord ett rätt så varierat och ansvarstagande jobb som jag verkligen trivs med. Webbsidan har ni här om ni söker böcker. 

Kommentarer

Postat av: sigrid

Publicerad 2015-01-28 16:17:23

Du är så otroligt inspirerande. Vet du det? Helt sjukt att du kan plugga fulltid, och ha det där jobbet. En sådan powerkvinna du är! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela