Lisen Lundgren

You got one life to love what you do.

Publicerad 2014-09-30 22:05:37 i Clothes,

/Byxor HM/T-shirt Tiger of Sweden/Kofta Mexx/Skor Vagabond. 
 
Pust, denna dag går äntligen mot sitt slut. Mycket har dock blivit gjort men den har känts lång. Men jag uppskattade verkligen kvällens pluggstund och för första gången under denna arbetsrättskurs känner jag att jag hänger med rätt bra, skön känsla. Plugget har gått extra bra med denna låt i bakgrunden. Denna texten är ju bara så rätt "Open your mind, take a look within. Are you happy with the world that you're living in? If not, you gotta change what you do." Och till sist: "You got one life to love what you do"

Kommentarer

Postat av: emmy

Publicerad 2014-09-30 22:34:26

ååh fina du!
haha åh va roligt, jag lyssnade igenom deras nya album förra veckan och EXAKT den låten fastnade jag oxå för, just för dom orden! så kul! tycker hela den låten stämmer sååå otroligt bra verkligen!

Postat av: Lina

Publicerad 2014-10-01 09:49:44

Har aldrig lyssnat på dom tidigare, men The script var ju faktiskt väldigt skön musik att ha på i bakgrunden :) Hur är det, det är inte så att du kommer hem i helgen när vi har kalas för pappa eller?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela