Lisen Lundgren

Triss i träningsnyheter.

Publicerad 2014-09-09 13:23:00 i Training,

/Tröja Nike (Stadium)/Sporttopp Nike (Stadium)/Springskor Asics (Runforest). 
 
För mig ska träning vara kul och förknippas med lycka. Det ska inte vara någon form av ångest med i bilden alls. Träning ska vara som en hobby som man längtar till efter en lång och stressig dag. För min del har träningen alltid varit en naturlig del i vardagen då jag som liten höll på med gymnastik, dans, skidåkning, fotboll, innebandy och ishockey. Numera handlar det mer om gym, löprundor och pass, men det är fortfarande förknippat med glädje och något som är livsviktigt för mig. De dagar jag känner mig deppig är oftast de dagar jag inte tränar, eller då jag inte gjort det på ett tag. 
 
Eftersom träna är lycka måste ju kläderna (och musiken och egentligen allt som har med träningen att göra) vara glada. Många skrikiga färger, men på något sätt förmedlar det vad jag känner med min träning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela