Lisen Lundgren

American pancakes.

Publicerad 2014-02-27 11:28:35 i Food,

Amerikanska bananpannkakor med bananpengar och hallon, ett glas juice och en kopp kaffe.
 
Idag ska jag ta mig igenom en artikel och tre instuderingsfrågor, och gå igenom en till uppgift för att se om den går att bättras på. Motivationen finns inte riktigt där, jag kollar resor till Greklands övärld istället. Ibland är det så, men det gäller ändå att ta tag i det jobbiga, vad det än gäller. För det känns alltid skönt efteråt. 

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2014-02-27 13:07:20

åh så gott det ser ut :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela