Lisen Lundgren

Söndagar i all ära.

Publicerad 2014-08-31 17:51:45 i Common, Home,

Och så var denna helg snart till ända. Jag har hunnit med fredagsmys, shopping (till både mig och hemmet), fest med tjejerna, blivit butikschef (så jävla glad) och idag har jag varit bakis vilket resulterade i ett antal timmar framför tv4-play i sängen. En grym helg med andra ord.  Nu sitter jag här i min fina hörna och planerar veckan, gör ett och annat blogginlägg, dricker mitt favoritthé och i bakgrunden går denna lista också. Mycket fin stund. 

Kommentarer

Postat av: Victoria Estelle

Publicerad 2014-08-31 17:57:33

Så himla skoj för dig - GRATTIS :)

Postat av: Sofia

Publicerad 2014-08-31 18:52:56

Blivit butikschef??? Berätta mer, gör ett inlägg om det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela