Lisen Lundgren

It all comes back the moment I get home.

Publicerad 2014-04-13 20:20:13 i Nature,

Ännu en helg har passerat och ta det lugnt har varit nummer ett denna helg. Någon promenad har tagits och lite shopping har det blivit och även ett besök på bion. Sen har det varit lugnt och det har varit riktigt välbehövligt. Om någon dag väntar långledigt i Sandviken och jag längtar så. Tills dess ska jag faktiskt se till att bli bättre med uppdateringarna, nu när jag har nytt objektiv och dessutom hittat nytt redigeringsprogram har jag ingen ursäkt längre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela