Lisen Lundgren

Att vara lycklig ända in i själen.

Publicerad 2013-09-28 19:02:54 i Common,


/ 1. lyckan av att gå på universitet. / 2. första bilden från lägenheten vår. / 3. fredagsmys vid växjösjön. / 4. att bara sitta vid en sjö och tänka är som balsam för själen. / 5. fredagsfeeling. / 6. lördagsfrukost med finaste killen. / 7. svampplockning i norrlandsskogarna när jag var i Sandviken förra helgen. / 8. 90-talssittning med klassen. / 9. energipåfyllning mitt i plugget. /

De senaste dagarna genom mobilkameran. Jag är så lycklig just nu. Just denna stund, musik i hörlurarna, grytan står och puttrar på spisen, träningsvärk i benen efter dagens gympass och bara tanken på att det är lördag. 
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-09-30 08:45:03

Ja, högt i tak gör mycket. Härligt att du trivs där nere! :)

Jo det är bara bra med mig, en jäkla träningsvärk (överansträngning?) efter ett rullskidpass i lördags bara :P Trivs jäkligt bra i nya lägenheten jag också :) Synd att man inte fick träffa dig i helgen..

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela