Lisen Lundgren

I'm friends with the monster.

Publicerad 2013-11-30 14:21:31 i Common,

En helt oplanerad lördag har jag idag. Har hittills tagit en långpromenad och ätit brunch i form av pannkakor. Duschat och saknat Fredrik har jag också gjort... Är det inte sjukt det där? Förra året träffades vi bara på helgerna, om ens det, och man var van vid det. Tänkte att det är ju ganska bra ändå. Nu bor vi tillsammans och han är i Sandviken över helgen och saknaden är enorm. Numera kan jag knappt sova utan att känna hans närvaro i sängen. Det har varit en kamp att sova dessa dagar. Inatt är äntligen sista natten och sen kommer han hem. Min andra halva. Tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela