Lisen Lundgren

Studenten.

Publicerad 2013-07-01 13:56:42 i Common,

Alltså shit denna dag. Lätt bland topp-tre bästa dagarna i mitt liv. Så sjukt lycklig och även stolt över vad jag åstadkommit. Att mötas av släkten och få tårar i ögonen och att få en puss från en stolt pojkvän. Jag måste nästan nypa mig i armen för att se om denna dag var på riktigt, för den var så bra. Jag har nu exakt hela livet framför mig och kan göra precis det jag vill. Världens bästa presenter fick jag också, så tacksam. Och så glad över världens bästa familj och släkt och vänner. Och så glad över SMSP10, världens bästa klass, alla kategorier. Jag kommer sakna er alla, men tack för tre fantastiska år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela