Lisen Lundgren

All the little things.

Publicerad 2013-01-30 23:43:09 i Common, Details,

/Klocka Calvin Klein/Berlockarmband Tomas Sabo/Armband Lindex.
 
Har precis skrivit klart mitt enda skolarbete som jag har samtidigt som jag lyssnat på nya, fina låtar. Innan dess jobbade jag och tränade. Och ännu mer innan vaknade jag upp i min pojkväns famn. Senare den här veckan anländer (förmodligen) studentmössan och ett gäng kläder som jag beställt. På fredag väntas bio med några fina, underbara vänner och imorgon väntar gym innan skolan och sedan en springtur på eftermiddagen innan jag återigen ska njuta av att tillbringa tid med den finaste killen i världen. Ja, just nu är jag kär och så himla lycklig över allt som livet har att erbjuda. Och vet ni, jag tillåter mig själv att vara det också!

Kommentarer

Postat av: ♫♪ sandra T

Publicerad 2013-01-30 23:47:51

- samma här! blir nog lätt att man ledsnar annars haha

Postat av: DAISY

Publicerad 2013-01-31 01:01:07

Håller med, det känns så skönt :) och tack fina!!

- Åh vad fint att du är nöjd med livet, det sprider sådan positiv energi faktiskt. Kram!!

Postat av: Rhoda Alemayehu W Michael

Publicerad 2013-01-31 13:16:25

sv; tack finaste du!bloglovinbyte`?

Postat av: Liinn ♥

Publicerad 2013-01-31 15:44:11

Gillar verkligen klockan :D Ursnygg!

Postat av: Linda Johansson

Publicerad 2013-02-01 20:33:59

så himla snyggt, älskar tyget på tröjan!

Postat av: FELICIA ♥

Publicerad 2013-02-03 16:26:15

Fasen så snygga smycken, armbandet från lindex blev jag förälskad i! När är det köpt, kan det finnas kvar? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela