Lisen Lundgren

My wishlist this year.

Publicerad 2013-12-17 15:03:42 i Inspiration,

Idag kan tänkas att jag är lite grinig men har man ett huvud som värker och ett skolarbete som måste göras tycker jag att det är okej. Lägg därtill på en tvättid också så kan vi väl konstatera att livet inte är så fett idag. Snart väntar iallafall ett besök på hälsocentralen så de kanske kan lista ut vad det är...
 
Just nu vill jag sitta på tåget hem och konstatera att jag har mycket tid på mig att umgås med alla mina favoritmänniskor i Sandviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela