Lisen Lundgren

I believe I can fly.

Publicerad 2013-04-13 16:46:59 i Clothes, Common,

/Byxor MQ/Skinnjacka HM/Skor Vagabond/Luddig tröja Gina Tricot.
 
Livet börjar kännas lite lättare. Och planerna för framtiden känns mer säkra. Jag har insett hur många fina människor som finns där när jag faller. Och även hur viktigt det är att berätta när något känns fel. Och kanske också att ligga i den man älskars famn och gråta samtidigt som han berättar hur bra man är. Jag är egentligen väldigt lyckligt lottad!

Kommentarer

Postat av: Sara - Hold on be strong

Publicerad 2013-05-14 16:49:55

Såå snyggt!!
sv: åh visst :D
kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela