Lisen Lundgren

Om att längta och sakna.

Publicerad 2012-11-21 15:52:25 i Lyrics,

Har varit utan honom i två veckor. Utan halvan som får mig att bli ett bättre jag. Utan honom som jag innan sommaren knappt visste vem det var men som nu betyder allt. Jag har somnat ensam. Utan pussar. Och utan armar som hållt om mig. Har vaknat ensam. Utan honom bredvid. Utan någon som gör att hjärtat slår volter. Utan att höra hur fin man är trots att man nyss vaknat med håret åt alla håll. Har varit utan att brottas i sängen trots att jag alltid förlorar. Och jag har varit utan hans skratt till solsidan. Och hans trötta ögon på morgonen. Jag har varit utan honom med stort h, men imorgon kommer han hem. 

Kommentarer

Postat av: EMMAGENCY

Publicerad 2012-11-21 21:12:10

Åh, känner igen den känslan. Kärlek är det bästa som finns!

Postat av: johanna

Publicerad 2012-11-22 18:33:40

tack så mycket hörru! och så fint skrivet, vet hur det är att sakna någon sådär enormt mycket. och hur stor glädjen är när man väl träffas igen!

Postat av: Matilda Johansson

Publicerad 2012-12-07 22:49:44

Svar (www.tjejenmatildajohansson.blogg.se): Ja! :D
Ny blogg så du hittar mig på enmatilda.blogg.se :)
Vad mysigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela