Lisen Lundgren

Nobody knows.

Publicerad 2012-02-29 22:57:20 i Details,

/Rosa läppstift, solbrillor och silvrig klocka.

Att inte krångla till det kan vara svårt ibland, men när man lyckas känns det ganska skönt. Jag kan tillexempel krångla till den lättaste frågan på ett prov i den mån att jag tror att den är mycket svårare än vad den egentligen är. När jag gör mat gör jag alltid så att det ska se fint ut och vägrar alltså makaroner och köttbullar. När jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig på morgonen kan jag stå och välja kläder länge, istället för att sätta på sig en skön tröja och piffa upp det med accessoarer. Det sistnämnda gjorde jag idag och inte mådde jag nå sämre för det. Öste på med ett leende i farten också. Mer enkelhet i tillvaron.

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2012-03-01 09:34:13

snyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela