Lisen Lundgren

Merry christmas to you.

Publicerad 2012-12-18 19:54:14 i Clothes,

/Jacka H&M/Jeans H&M/Skjorta Cubus/Skor Vagabond.
 
Vilken jäkla helg jag haft. Började med julklappsshopping och vanlig shopping med bästis i fredags. Senare på kvällen överraskade pojkvännen med att komma hem och ännu lite senare var jag på kalas där jag fick hålla i en sexmånaders liten bebis. Lördagen bestod av chill och sedan jobb till halv tolv på natten. Söndagen bestod av strosande på julmarknad och julbord. 
 
Om vi går till nuet så har jag precis skickat in mina sista två skoluppgifterna för detta år. Snart ska det fikas med bästis och bytas julklappar. Sedan blir det packning och inatt bär det av mot arlanda och sedan Kap Verde. Hej fina liv. 
 
God jul till er alla från mig!

Kommentarer

Postat av: F R I D A - M A R I A

Publicerad 2012-12-26 22:53:25

Vilken mysig jacka! Så fin outfit :)

Postat av: il romanista

Publicerad 2012-12-29 02:15:20

fin du är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela