Lisen Lundgren

Welcome back!

Publicerad 2012-08-30 12:54:49 i Lyrics,

Jag har ingen som helst aning om hur jag ska börja det här inlägget, var liksom flera veckor sedan jag ens loggade in på den här sidan. Men det känns som om det är på tiden att börja nu, komma tillbaka till rutinerna och skriva av sig lite och samla ihop alla bilder på ett och samma ställe. Först känns det dock som om jag bör skriva något ord om sommaren, som förövrigt var den bästa som jag någonsin upplevt i mitt artonåriga liv. Jag har haft det så sjukt bra trots att sommaren har varit den absolut sämsta vädermässigt. Jag har alltså hunnit med att få mitt livs första jobb, bara det är ju en stor grej och något som man alltid kommer komma ihåg. Sen har jag kryddat på det med två utlandsresor, en med familjen till Parga i Grekland och en med två av mina bästa kompisar till Magaluf. Dessa två resor är lätt värda ett eget inlägg senare så det kommer, och denna gång lovar jag det. Sen har jag också hunnit med att ta körkort vilket känns galet roligt men samtidigt läskigt på en och samma gång. Att sitta ensam i en bil för första gången, åhhh den känslan. Men det som egentligen gjort denna sommar så jävla underbar (ursäkta svordomen) är att jag har träffat världens bästa kille, på riktigt. Så extremt kär så det finns inte, nästan så det gör ont i hjärtat. 
 
Men hösten är trots allt kommen, och det känns väl redan lite sådär. Men samtidigt, den kommer varje år och den brukar oftast bli ganska mysig, Jag har redan hunnit lämna in den första skoluppgiften och redan känt mig trött på morgonen, och redan saknat ihjäl mig efter pojkvännen som flyttat iväg till Västerås. På lördag är den här på riktigt, hösten. Som jag hade tänkt att dela med mig av i den här bloggen. Det kan bli många inlägg av saknad och svordomar över matte D, men också en hel del om ett underbart liv och en tjej som köper lite för mycket kläder för sitt eget bästa. Det kan bli en salig blandning, men ett är säkert. Och det är att nu kör vi!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-08-30 13:51:41

Tack så jättemycket :D

Postat av: DAISY

Publicerad 2012-08-30 15:38:43

Ja verkligen hur mysigt som helst :)

- Väkommen tillbaka!

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-08-30 16:11:40

Sv: Kunde inte ha sagt det bättre själv! ;)

Postat av: karolina

Publicerad 2012-08-30 17:06:30

sv; eller hur, kan inte sluta lyssna på den ;)
älskar föresten citatet i headen ;)

Postat av: anna

Publicerad 2012-08-31 20:59:27

det låter som en riktigt perfekt sommar! wihoo! härligt:)

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-09-01 23:23:50

Åh vad underbart. Din sommar låter perfekt. Precis sådär som en sommar ska vara när man är 18 år. :) Välkommen tillbaka till bloggen också. :)

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-09-03 15:23:16

Sv: Kunde inte ha sagt det bättre själv! helt underbart!! :)

Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Publicerad 2012-09-03 19:22:24

Åååh underbar utsikt!

Postat av: sigrid

Publicerad 2012-09-09 10:34:18

vi klarar hösten också älskling. det kommer äga. puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela