Lisen Lundgren

Midsommar

Publicerad 2011-06-27 23:25:32 i Common,

Bjuder på ett gäng härliga bilder från midsommarhelgen. Den firades i dalarna tillsammans med släkt och vänner, som alltid. Har nämligen tillbringat varenda midsommar där, från 1994 till nu. Ja hela mitt liv helt enkelt. I år valde solen att vara med oss ibland, men absolut inte en enda regndroppe. Rätt bra väder ändå och rätt bra midsommar. Jag lovar er att maten och fikat är to die for (önskar att jag tog en bild). Hoppas att ni hade en fin midsommar också!

Kommentarer

Postat av: My Vestlund

Publicerad 2011-06-28 20:29:48

Härliga bilder! ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela