Lisen Lundgren

Nya möjligheter.

Publicerad 2011-12-31 14:53:25 i Text,

2011 börjar lida mot sitt slut och jag börjar känna mig lite pirrig inför nästa år, 2012. Tänk vad många nya möjligheter som kommer. Alla nya minnen som skapas. En helt ny värld. Jag fyller 18 år och får dansa på lobby tills fötterna värker. Jag får ta körkort. Och jag får nästan göra vad jag vill. Ett helt nytt år framför mig. Ett helt oskrivet kapitel i min bok om livet. Jag ska fylla detta kapitel med det allra bästa som livet har att erbjuda. Jag ska, om ett år, sitta här och se tillbaka på 2012 som mitt livs år. Är ni med mig?

Kommentarer

Postat av: neli

Publicerad 2011-12-31 15:25:23

tack desamma fina du hihi =) god fortsättning på dig hihi =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela