Lisen Lundgren

See I just want you to know that you deserve the best.You're beautiful.

Publicerad 2011-08-31 18:06:19 i Common,

Njuter av att vara i skolan. Och lika mycket av att komma hem. Skriva ner fina ord och tankar samtidigt som jag läser en bok om mord. Klingar inte så bra. Men är det bästa av två världar. Och sen jag däremellan. Gillar att ha lite av allt. Plocka ihop mitt liv, likt ett buffébord. Så att jag alltid får det precis så som jag vill. Fylla tallriken med det bästa av allt.

Kommentarer

Postat av: Patrik

Publicerad 2011-08-31 18:40:11

Sv. Ja visst är den :D

Postat av: My Vestlund

Publicerad 2011-08-31 18:49:00

Mums & mys!

Postat av: Ida

Publicerad 2011-08-31 18:53:20

sv: jag vet ;) fast skulle då ha stannat om jag inte var utelåst xd

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-08-31 19:01:55

jadå, en helt okej onsdag:) fått gjort en del!

Är du nöjd med din onsdag såhär långt?<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela