Lisen Lundgren

catwoman... typ

Publicerad 2010-03-29 22:35:26 i Clothes,


chinos/haremsbyxor cheap monday, randig tröja jc, mammas gamla skjorta, pälsväst åhlens, skor vagabond.
och lite smycken från här och var..

kände för att byta ansikte just för en dag sådär.. kan inte sätta fingret på vad riktigt. en katt kanske?
nej, skälet var att håret såg så himla fett ut trots att jag tvättat det idag. så jag bytte skepnad.
trivs ganska bra faktiskt, jag och ansiktsuttryck går väl inte så jättebra ihop direkt.
och nu är frågan vad jag yrar om? brist på sömn tror jag. drar på lite saltön så blir det perfekt, kanske inte för sömnens skull. men för mig.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-03-30 03:14:23

Haha sköna bilder. Och snygg outfit!!



Vad härligt, ja börja dagen med att springa är för tusan underbart!! Kram

Postat av: natta

Publicerad 2010-03-30 13:42:09

haha söta!

Postat av: natta

Publicerad 2010-03-30 14:21:26

va kul att du är med! håll utkik i veckan då kommer vinnaren att komma upp på bloggen.

Så det gäller bara att hålla utkik! puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela