Lisen Lundgren

just ingenting

Publicerad 2010-01-28 15:32:46 i Common,

jag är sjuk idag också och nu börjar jag faktiskt tröttna på det. visserligen var det ganska skönt att sova till tio, ganska skönt när mamma kommer hem med en tidning och semlor och ganska skönt att slappa en hel dag. men nej, huvudet gör ont och ögonlocken är tung, dessutom så nyser och hostar jag mest hela tiden. idag har jag iallafall ägnat mig åt att byta header på bloggen, om det blev bra vet jag inte. men den blev mindre somrig iallafall och det var poängen. jag skulle framkalla bilder också, men datorn var så seg och ville inte samarbeta med mig idag, kulkul... och nu borde jag faktiskt plugga lite, läsa på lite ord som vi har i läxa till imorgon och fixa till min krönika. och egentligen så borde jag plugga lite spanska också, men det kommer. nån gång ..
hoppas att ni har det bättre än jag!

Kommentarer

Postat av: simone

Publicerad 2010-01-28 15:39:55

det lät härligt :D

Postat av: Foto Prinsessan ( En Fotoblogg )

Publicerad 2010-01-28 16:34:13

Det är bara bra, sj?:D

Postat av: Tobias

Publicerad 2010-01-28 17:08:23

Nej precis, men jag var så taggad på att träna ;) haha

Postat av: Gabriella

Publicerad 2010-01-28 18:00:48

fin header :)

Postat av: Tobias

Publicerad 2010-01-28 18:48:12

Jo tillslut tror jag du vågar :D bara ta steget ut ;)

Postat av: It´s you and me baby !

Publicerad 2010-01-28 19:02:06

Allt bra med dig idag ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisen Lundgren

Namn: Lisen Lundgren Bor: I Växjö tillsammans med min pojkvän. Gör: Pluggar personal och arbetsliv på Linnéuniversitetet. Jobbar: Som studentambassadör för Adecco.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela